vrijdag 19 juni 2015

Leuk nieuws: ik sta in de krant :D

Woensdag had ik het erover dat ik een leuk nieuwtje had. En vandaag is het dan zo ver: Ik sta in de krant. En wel in het AD Haagse courant.

De krant zelf hebben wij niet. We hebben überhaupt geen krant om te lezen. Maar dat maakt het niet minder leuk om er zelf in te staan natuurlijk. Afgelopen maandag werd ik telefonisch geïnterviewd, en woensdag kwam dan de fotograaf langs. En vandaag staat het in de krant. De krant zelf krijg ik nog opgestuurd, maar mijn man kreeg net een whatsapp bericht van de vriendin van een vriend van hem, die zelf bij die krant werkt. Erg leuk om het stukje te lezen. Ik had namelijk van tevoren niets gelezen hoe het stukje ging worden.

Helaas las ik wel dat er wat dingen niet goed in gezet zijn. Zo heb ik een man en dus geen vriend :D  (ja, het moet maar even uit de wereld geholpen worden, voor er mensen zijn die mij kennen en denken dat ik er een vriendje op na hou ofzo, haha)

De plantentafel waarnaar verwezen wordt hebben we niet bij de Karwei gezien maar bij Henders & Hazel. Wel is de salontafel op de foto geïnspireerd op een buitentafel die we bij de Karwei gezien hebben. En de klok komt van mijn schoonouders. 
Oké, voor zover dus mijn eigen rectificatie van wat er zwart op wit gedrukt staat.

En dan hier het krantenartikel. Ik hoop dat het goed te lezen is. Wanneer ik de krant zelf binnen krijg, zal ik kijken of ik het artikel met mijn camera kan vastleggen of anders eventueel inscannen.



Zo, 

Geen opmerkingen: