vrijdag 12 juni 2015

Kussens op bestelling

Vlak voor we op vakantie gingen kreeg ik een mailtje met de vraag of ik 2 kussentjes wilde haken.
Maar natuurlijk wil ik dat!  De opdrachtgeefster had ze op mijn blog gezien. Superleuk dat mijn blog bezocht word en er dan nog een opdracht uit voortvloeit.

Afgelopen maandag kwamen we weer thuis en kon ik er aan beginnen. Eerst de binnenkussentjes genaaid, gevuld en dicht gemaakt. Daarna 2 dagen aan het haken geslagen en het resultaat is het volgende:



Gisteren deed ik ze op de post en vandaag waren ze al bij de opdrachtgeefster bezorgd.
En wat een leuke mail kreeg ik van haar! Ze vind ze echt heel mooi en is er super blij mee. De nodige uitroeptekens werden achter de zinnen geplaats :-)  Echt zo leuk dat ze zo bevallen.

Ik kreeg een foto van haar, met hoe de kussens in de stoelen geplaatst zijn. Met toestemming mag ik de foto laten zien.



Door deze opdracht kreeg ik gelijk zin om nog een kussen te maken. Daar ben ik nu af en aan mee bezig, tussen de andere dingen door (genieten van het mooie weer, een kano huren en heerlijk van de natuur genieten, naar het strand etc).
Het word  er eentje met grijs en witte strepen. Die zal ik hier plaatsten als hij af is.


Fijne dag en hopelijk zal het niet al te veel onweren en regenen vanavond.


Groetjes,

Wendy


Geen opmerkingen: