woensdag 17 juni 2015

Beach bottled


Vandaag is het weer heerlijk zonnig. En wat is het fijn om dan lekker een dagje vrij te zijn van het werk. Maar stilzitten is er niet bij hoor. Vanmorgen vroeg al uit de veren en mijn hobbykamer eens flink opgeruimd. Dat was echt wel nodig. Overal lagen spullen te slingeren (of was het nou dat je als creatieveling juist overal ideeën hebt liggen?), en vanmiddag komt er een fotograaf langs om een plaatje van me te schieten. Waarvoor zou je denken? Nou, als het goed is kan ik vrijdag een leuk nieuwtje vertellen. Maar daar later meer over. Ik wil nog niet al te veel verklappen :)



Enfin, na het opruimen is er natuurlijk de beloning: lekker freubelen.
Een van mijn katten vind het heerlijk om bij me te zitten op het bureau. Vaak niet handig, want hij ligt dan lekker op het toetsenbord. Of net ervoor, en kan ik niet makkelijk typen. Maargoed, omdat het zo een schatje is, mocht hij blijven liggen. En ja, ik heb goed opgelet dat hij geen hete lijm aan zijn lijfje kreeg. 





Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het thema: Strand. Eerst heb ik een glazen blauwe fles met jute omknoopt. Vervolgens een hoop schelpen erop geplakt en met houten letters het woord: BEACH erbij gevoegd. Een enkele groene veer vond ook zijn plaats tussen een scheermesjes-schelp. 






Lekker zomers he? Krijg je al zin in een bezoekje naar het strand? Nou, ik wel hoor. 


Maandag heb ik nog een paar schilderijlijstjes bij een kringloop vandaan gehaald en gisteren nog een oude Queen Anne-achtige stoel met een ballon rug. Daar volgen nog foto's van. Al met al zit ik weer helemaal in een flow om dingen te maken.
Ondertussen staat er ook nog een schilderij op de ezel die graag afgemaakt wil worden. Ik denk dat ik daar straks weer eens mee verder ga.

Nou, een hele fijne zonnige dag toegewenst.


Liefs,

Wendy


Geen opmerkingen: