woensdag 11 maart 2015

Update babydekentje en sneek preview nieuwe salontafel

Gisteren ben ik alvast begonnen met het aan elkaar haken van de blokken. Het word een schaakpatroon.
Ik moet ongeveer nog 2 a 3 extra horizontale rijen maken en dan nog een mooie rand erom heen haken. En dan is hij klaar. Maar ik denk dat ik ongeveer nog een klein weekje nodig heb om het af te maken.



De rijen zijn nu alleen nog horizontaal aan elkaar gehaakt. Het verticale gedeelte komt als alle blokken af zijn.

Gisteren ben ik ook nog verder gegaan met onze nieuwe salontafel. De bovenkant is af, geverfd en in de wax gezet. Ook is verder alles aan elkaar gemaakt, maar ik wil kijken of ik de poten nog kan bewerken zodat het meer een geheel word. Maar daarvoor ben ik bezig met zelf een wash te maken.... en dat heeft ongeveer 4 dagen nodig om 'gebrouwen' te worden. Later daarover dus meer ;)

Hier alvast een kleine sneek-peek:




Genieten jullie trouwens ook al zo van het mooie lente weetje? Ik heb alweer sproeten gekregen, en dat al zo 'vroeg' in het jaar. Heerlijk hoor. Wat kan een mens genieten van het gewoon maar buiten kunnen zijn, boekje, lezen, was buiten ophangen en gewoon maar de stilte om je heen!

Ik ga weer verder met haken en het huishouden zou ook nog gedaan moeten worden.... 

Fijne dag allemaal.

Groetjes,

Wendy