maandag 9 maart 2015

Project hartjesdekentje op de haaknaald

Sinds vorige week mag ik voor iemand een babydekentje haken. Super leuk!
Het kost wel eventjes wat werk en ik ben er ook nog niet klaar mee. Ik merk dat ik niet uren achter elkaar kan haken, zonder pijn in mijn pols/hand te krijgen.  Dus ongeveer 3 blokken per dag kan ik ongeveer maken.

Het vordert gestaag en ik wilde vast een preview geven van hoe de blokken er tot nu toe uitzien.



Het is nog even de vraag in welke volgorde het dekentje komt. Per rij één kleur, of juist om en om als een soort schaakbord.
Ben benieuwd wat de opdrachtgeefster ervan vind :D  Ze laat het namelijk maken voor een vriendin van haar die binnenkort moet bevallen.

Nu nog even verder met haken en wachten tot de lasagne in de oven kan. 

Fijne avond allemaal!

Groetjes,

Wendy

Geen opmerkingen: