maandag 16 maart 2015

Babydekentje is af

En jawel. Van het weekend heb ik het babydekentje afgemaakt. Ik moest nog een x-aantal blokken en kon toen de rest aan elkaar haken. Rand eromheen en af is het bestelde deken.




Ik blij én ook degene die hem besteld heeft is er helemaal weg van. Zo leuk om te horen dat iemand hem zo leuk vind. Dat maakt mijn dag ook weer goed.

Rest me alleen nog het aannaaien van mijn eigen 'Handmade by Swenny's' label en dan kan hij opgestuurd worden.


Wil jij ook zo een deken? Dan kun je hem bij mij bestellen. Reken wel ongeveer 3 weken levertijd, gezien er heel veel uren werk in dit deken gaan zitten. Zo ben ik per blok wel ongeveer 45 minuten bezig. En teveel blokken achter elkaar haken gaat helaas niet, in verband met het krijgen van kramp in mijn handen en polsen.
Voor meer info en mogelijkheiden, kun je me mailen op  swenne@gmail.com


Nu ben ik lekker bezig aan het maken van een schilderij. Dat is wel weer even geleden dat ik de kwasten, verf en een groot schildersdoek tevoorschijn heb gehaald.
Hier een heel klein detail ervan. Nog lang niet af, maar de eerste opzet is er. Nu moet het eerst drogen voor ik weer verder kan schilderen.


O, en als je wilt weten hoe het met het azijn-mengsel gaat om de poten van mijn salontafel te verven.... ik ben nog niet tevreden met de resultaten op het proef stuk hout, dus dat word nog vervolgd later op mijn blog :D

Fijne dag allemaal!

Groetjes

Wendy


1 opmerking: