vrijdag 23 januari 2015

Vilten hartjes met tekst

Vanmiddag had ik ineens zin om lekker te freubelen. Het moest alleen niet teveel rommel geven. Verven.... nee dat werd het niet. Dan moest ik me omkleden. Haken..... nee ook dat had ik de laatste tijd al wel aardig wat gedaan. Maarja, wat kun je dan als klein projectje starten?

Nou, het werden deze hartjes. De hartjes zelf had ik heel lang geleden al eens uit vilt gestanst, met als doel er een keer een soort van slinger van te maken. Maar zoals wel meer met mijn creativiteit gebeurt..... het kwam er niet van. Had het geduld er dan niet voor om met naald en draad aan de gang te gaan.
Enfin, vandaag kwamen ze goed van pas eigenlijk. Ik stanste kleinere hartjes uit een oud woordenboek. Ging aan de gang met lijm en glitter (ohja, de glitter ga ik over een maand nog tegen komen in huis..... ). Het stempelkussen en de stempels werden opgediept en ook de kleine strass steentjes moest ik opzoeken in mijn grote voorraad met hobby spullen.

Dit is dan wat het geworden is. De hartjes zijn identiek. De voorkant is blauw en de achterkant groen. Tenzij jij wilt dat de voorkant groen en achterkant blauw is haha. Wel handig om er dan 2 gemaakt te hebben, want zo kan ik beide kanten laten zien op maar 1 foto.






Nu ligt mijn bureau weer helemaal vol, en oh wat heb ik toch een 'hekel' om de rommel die ik gemaakt heb weer op te ruimen. Voordeel van het hebben van een eigen hobbykamer is dat het ik het gewoon ongegeneerd kan laten liggen. Ik denk dat ik dat maar gewoon lekker ga doen :-)

Momenteel liggen er nog een paar projecten op me te wachten om af te maken. Zo heb ik gisteren nog wat kleine prul meegenomen uit een kringloopwinkel. En die wilde ik pimpen. Dus de eerste stap is gedaan...... geverfd. Nu nog een tweede laag. En dan afwerken. Wat het is...... dat verklap ik later.

Een hele fijne dag nog gewenst op deze vrieskoude dag.

Liefs,

Wendy

Geen opmerkingen: