maandag 26 januari 2015

Kringloop vondsten

Vorige week ben ik nadat ik had gewerkt, nog even langs de kringloop gegaan. Ik blijf die winkels toch zo leuk vinden. Gelukkig zijn er wel een aantal in mijn omgeving. Zo vind ik de winkels van Het Goed erg leuk. Er is er eentje in Schiedam en eentje in Vlaardingen. En laat ik nou in Schiedam werken (en vroeger gewoond hebben). Ook is er een andere kringloop in de buurt van Schiedam. Net over de grens in Rotterdam achter de grote Praxis (in de buurt van Marconiplein). 
Ook als ik naar huis rijd, dan kan ik altijd binnendoor nog langs die van Vlaardingen.

Nu wilde het dat ik in Schiedam deze vondsten heb gedaan.
Een gele vaas die prima past bij ons aan het veranderende interieur waar dus ook geel in komt te zitten. De gele bloemen kregen we dat weekend van visite.



Ook vond ik er een prikbord en een klein plantentafeltje. Deze wil ik gaan pimpen, zoals ze dat zo leuk zeggen. Momenteel staat het al in de eerste laag krijtverf. Nu nog even de zin en moed verzamelen om er aan verder te gaan. Het huishouden roept me ook al toe....... WENDY!!!!  ;-)  Dus dat zal toch echt eerst moeten gebeuren wil ik mezelf de rust gunnen om deze vondsten verder af te maken.








Voor zover weer een update. Dan ga ik nu maar gauw de was ophangen, stofzuigen en wat er al nog niet meer moet gebeuren in huis.

Een hele fijne dag allemaal!


Groetjes,

Wendy

Geen opmerkingen: