donderdag 11 december 2014

Verslavend die sjaal op de breiring

Gisteren liet ik al een stukje zien....... een grijze sjaal die ik op een breiring aan het maken was.
Tussen de middag kwam ik thuis van het werken en ik moest gewoon de sjaal afmaken. En het is me gelukt! Jippie. Ook heb ik hem "geblockt" zodat de randen niet meer omkrullen. Ik moet zeggen dat dat me eigenlijk nog erg meeviel en het snel een rechte lap werd.







De sjaal is bijna 2 meter lang, dus geen nek is te dik om warm te houden. Hij is trouwens niet voor mezelf. Dus mocht je hem ook zo mooi vinden..... hij is eventueel te koop.


Ik ben bang dat er meerdere dingen op de breiringen gemaakt zullen worden. Zeker nu het zulk guur weer is. De brievenbus kleppert hier tot en met (daar moeten we maar even een oplossing voor zien te vinden, want mijn man word er 's nachts gewoon wakker van. Zo erg dat hij pas midden in de nacht duct-tape aan de buitenkant van de brievenbus heeft geplakt), het waait dat het giert en ook word er niet veel goeds voorspelt wat betreft de nattigheid.

Dan rest mij verder niets dan te zeggen: geniet van je dag!

Groetjes,

Wendy

Geen opmerkingen: