woensdag 3 december 2014

Uil van tegelkruisjes

Laatst zag ik een idee. En wel met tegelkruisjes. Nee, ik ga niet mijn badkamer opnieuw betegelen ofzo. Maar ik maakte er een canvasje van waarvan de afbeelding gemaakt is van de tegelkruisjes. Het werd een uil.






Het heeft aardig wat tijd gekost om alle kruisjes te verven. Maar uiteindelijk is dit dus het resultaat geworden.

Ook hiervan heb ik foto's gemaakt van het gehele proces en dit kun je terugkijken op mijn Youtube kanaal:


Ik hoop in de toekomst nog een aantal ideetjes hiermee te kunnen uitvoeren. Denk bijv. aan een vogel of een eenvoudig hart. Voor de kerst is het bijv. ook leuk om een rendier met een gewei op een canvas te maken.

Heb je geen zin om zelf aan de slag te gaan en wil je dat ik er eentje voor je maak?  Deze uil kan al van jou zijn voor 6,95.
Voor meer info of aanvraag van een andere afbeelding..... dan kun je me emailen:  swenne@gmail.com


Zo, en dan ga ik weer verder met wat onafgemaakte projecten. Dat is het nadeel van een creatief brein bezitten... teveel ideeën, teveel tegelijk oppakken en niet alles allemaal netjes achter elkaar afmaken. Nee, ik ben altijd met een aantal dingen tegelijk bezig en heb dan weer zoveel ideeën die ik ook wil maken, dat ik vaak teveel dingen heb liggen die niet af komen. Herkenbaar???


Nou, een hele fijne dag nog!

Groetjes,

Wendy

Geen opmerkingen: