donderdag 21 augustus 2014

Labelrafje

Daar ben ik weer eens. Wat een saai weer de afgelopen dagen zeg. Vooral gisteren en eergisteren had ik het gewoon echt koud. Koude handen en voeten. En zelfs een rilling en klappertandje hier en daar. Zal wel de overgang van het weer zijn. Vandaag maar eens een trui aangetrokken. Wel jammer, want ik begon net een beetje te wennen aan de kortere kleding.

Maarja, dat saaie weer heeft gisteren wel geresulteerd dat ik weer eens zin had om achter de naaimachine te kruipen. Ik heb zelf een patroon getekend van een giraffe en heb er toen een label beestje van gemaakt. Omgedoopt: labelrafje.

Deze is gemaakt van katoen blauwe stof en katoenen badstof. En in de nek dus labeltjes, waaronder mijn eigen label: Handmade by Swenny's.
Mocht je er eentje willen bestellen, dan kan dat zeker. Ze zijn maar € 4,95 per stuk.  Ik heb een aantal stoffen op voorraad liggen waarvan ik ze kan maken voor je.






Ook heb ik een poging gedaan om een rits etuitje te maken. Helaas is dit nog niet helemaal naar mijn  zin. Geen idee of ik het echt een keer goed in de vingers krijg om dingen met ritsen te naaien. 






En van de restjes die toch al op tafel lagen, heb ik nog 2 zakdoek hoesjes gemaakt. 





Vanmorgen ben ik nog naar de stoffenwinkel gereden om een meter flanel te halen. En daar ga ik dan weer lekker mee aan de slag als dat gedroogd is. Hij is namelijk eerst even in het warme sopje geweest.


Een hele fijne dag allemaal!

Groetjes,

Wendy

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuke blog ik zag u via andere bloggers.❤

Wendy Swenne zei

Dank je wel voor je bericht! Mag ik vragen via welke andere bloggers? :D Ben benieuwd via via je dan de mijne ontdekt heb.

Groetjes,

Wendy