woensdag 23 oktober 2013

Markt ervaringen en druk bezig

Het is weer even geleden dat ik wat gepost heb op mijn blog. Dat wil niet zeggen dat ik stil heb gezeten.

De afgelopen tijd heb ik weer wat nieuwe artikelen gehaakt. Én heb ik ook nog op een buurtmarkt gestaan.

Maar eerst een leuk nieuwtje. Mijn vriend en ik gaan trouwen!!!! Jippie. We zijn druk bezig met de voorbereidingen en een hoop is gelukkig al geregeld. In 1 dag was ik geslaagd voor mijn jurk. Vorige week hebben we ringen gekocht en gisteren waren ze al klaar. We moeten alleen nog tijd zien te vinden om ze op te halen. Het gemeentehuis is besproken en geregeld. Ook het restaurant is geregeld.
De kerk is ook gereserveerd en we gaan deze week langs bij een feestlocatie om te kijken of we daar ons feest kunnen houden na de kerk. Dan gaan we ook nog deze week langs bij een potentiele fotograaf.

Trouwkaarten moeten nog geregeld worden. De trouwbedankjes maak ik zelf. Ja, hoe kan het ook anders he, als je zo creatief bent. De helft was een paar weken geleden al af. En van de week ben ik begonnen aan het andere deel wat erbij moet. Ik hou het nog geheim, maar halverwege januari 2014 kan ik het laten zien.


Oké, dan verder met het Swenny's gebeuren. Zoals eerder al gezegd, ik heb op een buurtmarkt gestaan.
Hier volgt een impressie daarvan.


Ik achter de opgezette kraam. Ik dacht dat 3 meter best veel was, maar blijkbaar heb ik zoveel spullen.... dat het nogal passen en meten was.




Mijn aanstaande schoonzusje bezig met het helpen opzetten van de kraam:




De gehaakte sjaals en mutsen:





Alle gehaakte glaswerken:




Een deel van mijn sieraden:  




 Een ander deel van mijn sieraden. 









Het was een erg leuke ervaring. Het weer was goed, niet te koud en niet te warm. Leuke bands en andere activiteiten werden er georganiseerd. Leuke praatjes en contacten op gedaan. En een leuke verrassing: mijn ouders en aanstaande schoonouders kwamen langs. Mijn vriend kwam tussen het werk door ook nog kijken. En een vriendin die zelf superleuke gehaakte tassen maakt, heeft ook nog de moeite genomen om samen met haar vriend mij met een bezoekje te vereren. Al met al dus..... super leuke dag!!!

Ik hoop dat er meer van deze dingen op mijn pad komen. 

Daarnaast lijkt het me ook leuk om "Swenny's"  middagen/avonden te organiseren. De bedoeling daarvan is dat ik bij mij thuis een soort "open huis" hou met al mijn handgemaakte artikelen, uitgestald voor de verkoop.
Ook is het mogelijk om het bij iemand thuis te houden, mits het in de buurt is van Schiedam. 

Heb je dus interesse in zo een middag of avond, laat het mij weten via  swenne@gmail.com


Straks ga ik ook nog een gedeelte van mijn nieuwe artikelen online zetten en het blog bijwerken daar waar er dingen verkocht zijn.


Lieve groet,


Wendy



Geen opmerkingen: