woensdag 19 juni 2013

Gehaakte onderzetters / crochet coasters

Van het weekend heb ik deze onderzetters gehaakt en vandaag mochten ze op de foto.
Het zijn 6 stuks en gemaakt van 100% microvezel. Wassen kan op 40 graden Celcius.

I crochet these coasters last weekend and today they were photographed. 
There are 6 of them and made out of 100% microfiber. You can wash them at 40 degrees Celsius. 


€ 11,95


Natuurlijk kunnen deze onderzetters ook in een andere kleur gemaakt worden, zodat ze passen in jouw interieur. Laat me via de e-mail weten wat jouw wensen zijn en ik ga voor je op zoek naar de geschikte kleur wol.

These coasters can ofcourse be made in another color, so they match your interior. Please let me know by sending me an e-mail what your wishes are and I am going to look for the right color of wool for you. 

Geen opmerkingen: