maandag 25 februari 2013

Swenny's gaat opnieuw van start

Hoi lieve volgers en bloggers,


Met deze Swenny's blog wil ik een nieuwe periode inluiden. Hier wil ik al mijn Swenny's gaan plaatsen welke ik allemaal zelf gemaakt heb. Daarnaast zet ik er de prijzen bij, voor degene die iets willen aanschaffen.

De laatste paar jaar ben ik me met veel meer creatieve hobby's bezig gaan houden. In het begin vooral voor mezelf, maar het blijkt dat er veel interesse is in mijn handgemaakte creaties. Vandaar dat ik ook besloten heb om er een blog voor aan te maken om anderen te laten mee genieten van de creaties die ik maak.

Het zal een blog worden van uiteenlopende artikelen. Van schilderijen, tot mutsen, sjaals naar sieraden en andere creaties. Ik ben bang dat ik in de loop der tijd nog meer hobby's ga vinden op creatief gebied.

Ben je ergens naar op zoek, en vind je het hier (nog) niet op mijn blog, dan kun je altijd contact opnemen met me en je wensen met mij delen. Dan ga ik kijken of ik je kan helpen. Mijn wens is om een ander blij te maken met iets wat ze graag willen hebben, maar zelf niet kunnen maken.


Groetjes,


Wendy

-------------------------------------------------------------------

Hi dear followers and bloggers, 

With this Swenny's blog I want to announce a new episode. I want to place all my handmade Swenny's on this blog. And I'll include the prices (in Euro's)  for the ones who want to purchase something.

The last few years I've been busy with my creativity again. At first I made things just for myself, but as it seems there is a lot of interest in my creations. That's why I decided to make a blog for it and to make others enjoy the things I make.

It'll be a blog with all kinds of things. From paintings, to scarfs, hats, jewelry and all other kinds of creations. I'm afraid that in the next few years there will be some more things I want to make, on a different kind of creative level. 

Are you searching for something, and you can't find it here (yet), please let me know what your wishes are. I would love to help you, get the thing you want. My wish is to make others happy with things they can't make for themselves. 


Wendy

Geen opmerkingen: